sobota, 19 stycznia 2013

I

Postanowiłam przedstawić Wam pomysł na makijaż. Jest bardzo łatwy w wykonaniu i moim zdaniem robi dość ciekawy efekt. Jest dość wyrazisty, trochę zadziorny, jednak nie przesadzony. Jak wiadomo każda z nas lubi zmienić swój wizerunek i makijaż jest na to najlepszym sposobem.








Do wykonania tego makijażu będą potrzebne:
- cienie w kolorze srebrnym,
- cienie w kolorze szarym, pamiętajcie, że odcień szarości musi być dość ciemny aby odróżniał się od srebrnego,
- czarne cienie,
- czarna kredka do oczu,
- ewentualnie eyeliner, ja zawsze używam go do robienia kresek na górnej powiece, gdyż jest dla mnie wygodniejszy niż kredka,
- tusz do rzęs, zapewne każda z Was ma w tej kategorii swojego faworyta, ja zawsze używam jednocześnie 2 rodzajów maskary ( wydłużająca i pogrubiająca ).
Myślę, że taki look sprawdzi się w przypadku wielu kolorów oczu oraz włosów, ponieważ robiłam go już kilku moim znajomym o różnym typie urody.

Taki makijaż raczej nie zda egzaminu w pracy, czy szkole ale raz na jakiś czas każda z nas ma prawo zaszaleć :)


3 komentarze:

  1. Masz soczewki na tych zdjęciach ?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, mam soczewki, naprawdę fajna sprawa i w rzeczywistości kolor jest jeszcze bardziej intensywny :)

    OdpowiedzUsuń